ارده قرمز100 200 300 گرمی

ارده یکی از بهترین مواد غذایی کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد که به روش های سنتی و صنعتی قابل تولید بوده و دارای ارزش غذایی و خواص درمانی بسیار زیادی می باشد، به نحوی که این محصول در بسته بندی های مختلفی عرضه می شود، این سایت اینترنتی یکی از فروشندگان انواع ارده قرمز 100گرمی، 200 گرمی و 300 گرمی می باشد که بهترین و باکیفیت ترین نوع آنها را در اختیار بازار فروش و خریداران قرار می دهد.

ارده قرمز100 200 300 گرمی

ارده قرمز 100 گرم

ارده یکی از بهترین فرآورده های به دست آمده از دانه های روغنی کنجد می باشد که به روش های مختلفی تولید می شود و برحسب روش تولید آن دارای نمونه های مختلفی مانند ارده قرمز 100گرمی یا ارده قرمز ارده دو آتیشه و غیره بوده که با بسته بندی های متنوع تولید می شود.

نحوه تولید ارده کنجد به این صورت است که ابتدا دانه های کنجد را تمیز کرده شستشو می دهند و بعد از خشک کردن آنها را بو داده و در دستگاه مخصوصی ریخته و آنها را له می‌ کنند بعد از آن که دانه‌ های کنجد فشرده و له شدند، توسط دستگاه مخصوص روغن و عصاره آنها گرفته می شود که به نتیجه حاصل از این کار ارده گفته می شود.

ارده قرمز که معمولاً از دانه‌های کنجد قرمز و قهوه ای به دست می آید دارای ارزش و خواص بسیار زیادی بوده که برای سلامتی بدن بسیار مفید و سودمند می‌ باشد.

عمدتاً ارده قرمز با نام ارده دوآتیشه نیز در بازار خرید و فروش می‌ شود که نسبت به نمونه های ساده آن از نرخ و قیمت بالاتری برخوردار است، ارده دوآتیشه یا همان ارده قرمز، دارای انواع مختلفی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که برای سلامت بدن بسیار مفید و سودمند می باشد.

ارده قرمز دارای بسته بندی های مختلفی است که یکی از نمونه های رایج و پر فروش آن در بسته بندی 100 گرمی تولید می شود و در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی به فروش می رسد.

عمدتاً این نمونه ارده با توجه به وزن کمتری که دارد از قیمت مناسب تری نیز برخوردار می باشد و افراد می توانند با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، نیاز و میزان مصرف خود این محصول را ثبت سفارش کرده و خریداری کنند.

ارده قرمز 200 گرمی

ارده قرمز 200 گرمی در بخش قبل عنوان شد که ارده دارای بسته بندی های متنوعی می باشد که تنوع ایجاد شده در بسته بندی و وزن هر محصول سبب می شود تا مصرف کنندگان با در نظر گرفتن میزان نیاز خود آنها را خریداری کنند.

ارده قرمز 200 گرم یکی از بسته بندی های پرفروش از این محصول به شمار می‌ رود که با توجه به کیفیت و روش تولید آن از قیمت های مختلفی برخوردار خواهد بود.

در قسمت ابتدایی مقاله اشاره شد که ارده خانگی به صورت سنتی یعنی خانگی و یا به صورت صنعتی تولید می‌ شود که کیفیت نمونه های سنتی به دلیل درجه خلوص بالایی که این محصول دارد از نمونه های صنعتی بیشتر بوده و جزو ارده های پرفروش و محبوب به شمار می رود.

ارده قرمز 200 گرمی دارای خواص بسیار زیادی برای بدن است که در این بخش از مقاله به مهمترین خواص و فواید درمانی آن اشاره خواهیم کرد.

  1. یکی از مهمترین ترکیباتی که در ارده وجود دارد آهن و مفنامیک اسید است که این دو ماده معدنی سبب شده تا ارده برای درمان کم خونی و بیمارانی که با این عارضه درگیر هستند، بسیار مناسب باشد، چرا که مصرف آن به صورت روزانه و به ویژه همراه با شیره انگور یا خرما می تواند به درمان کم خونی کمک کند.
  2. ارده در ترکیبات خود دارای ویتامین C می باشد که این امر بر تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از آن در برابر باکتری، ویروس و عفونت های مختلف تاثیر می گذارد و باعث ایمنی شدن بدن می گردد.
  3. ارده به عنوان یک منبع غذایی سرشار از پروتئین به شمار می رود به همین علت این محصول برای ورزشکاران و همچنین کودکان در سنین رشد بسیار مفید و مناسب بوده و می تواند به افزایش حجم عضلات ورزشکاران و همچنین افزایش وزن کودکان در سن رشد کمک شایانی نماید.
  4. ارده همچنین در ترکیبات خود دارای ویتامین E و آنتی اکسیدان می باشد که برای سلامت پوست و مو بسیار مناسب خواهد بود و می تواند از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری به عمل آورد.
  5. ارده در ترکیبات خود دارای قند طبیعی نیز می باشد به همین علت برای کنترل قند خون و تنظیم دیابت نیز بسیار مناسب می باشد و مصرف آن به اندازه کافی برای بیماران دیابتی بلامانع خواهد بود.
  6. اره با تاثیری که بر روی سیستم مغز و اعصاب می گذارد باعث بهبود عملکرد مغز می شود که این امر در پیشگیری از استرس و اضطراب بسیار مفید بوده و خطر ابتلا به آلزایمر را به میزان قابل توجهی کاهش می‌ دهد.
  7. مصرف ارده به دلیل کاهش کلسترول کاهش فشار خون و کاهش تری گلیسیرین برای بیماران قلبی بسیار مفید می‌ باشد و می‌ تواند به تقویت سیستم قلب و عروق افراد کمک شایانی نماید.
  8. مصرف ارده برای تقویت استخوان ها و مفاصل نیز سودمند می‌ باشد زیرا این ماده غذایی دارای کلسیم و ویتامین D به میزان قابل توجهی است و مصرف روزانه و مداوم آن می‌ تواند به افزایش استحکام استخوان ها و مفاصل نیز کمک نماید.
  9. ارده دارای آنتی اکسیدان می باشد که دارای خاصیت ضد سرطانی بسیار خوبی بوده و از رشد و پیشرفت سلول ها و تومورهای سرطانی در بدن جلوگیری می کند.
  10. در مجموع می‌ توان گفت ارده با هر نوع بسته‌بندی که در بازار عرضه شود از ارزش غذایی و خواص درمانی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

ارده قرمز 300 گرمی

کنجد به عنوان یکی از بهترین دانه های روغنی می‌ باشد که دارای انواع مختلفی مانند کنجد سیاه، کنجد سفید، کنجد قهوه ای، کنجد قرمز و نمونه های دیگری است که هر کدام از آنها دارای مصارف غذایی و درمانی بسیار خوبی می باشند.

یکی از بهترین و مفیدترین فرآورده های به دست آمده از دانه‌های کنجد ارده می باشد که در بخش های قبلی به روش های تولید این ماده غذایی اشاره شده است.

ارده 300 گرمی نوع دیگری از بسته بندی رایج از این محصول در بازار می باشد که نسبت به نمونه های 100 و 200 گرمی قیمت بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهد.

ارده قرمز دارای مشخصات و ویژگی‌ های بسیار زیادی است که برای آشنایی بیشتر با این محصول به مهمترین مشخصات و ویژگی های آنها اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از ویژگی هایی که ارده قرمز 300 گرمی دارد، نوع بسته بندی این محصول است، به نحوی که ارده در بسته بندی های پلمپ شده و در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی قرار می گیرد و از ورود نم و رطوبت به داخل آن جلوگیری می شود و از طول عمر بالایی برخوردار است.
  • ارده قرمز دارای رنگ کرم تیره و متمایل به قرمز می باشد و نسبت به ارده های ساده در بازار رنگ تیره تر و متفاوت تری دارا هستند.
  • ارده زمانی که بدون ترکیب شدن با شیره و به صورت خام در دهان قرار گیرد خاصیت گس مانند دارد و باعث گس شدن دهان و زبان می گردد.
  • معمولاً ارده دارای خاصیت کشسانی می باشد به این صورت که اگر یک قاشق داخل ظرف ارده فرو کرده و آن را بالا بیاورید حالت کشسانی دارد و از غلظت و ویسکوزیته پایینی برخوردار می باشد.
  • معمولاً ارده اگر در محیط خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود دارای طول عمر بالایی خواهد بود و برای مدت های طولانی می توان این ماده غذایی را استفاده کرد.

ارده قرمز 400 500 600گرمی

ارده قرمز 400 500 600گرمی در کنار سایر بسته بندی های اشاره شده در بخش های قبل مقاله، ارده قرمز در بسته بندی های گوناگون دیگری مانند 400 گرمی 500 گرمی 600 گرمی و بسته بندی های بیشتر و بالاتر نیز تولید می‌ شود و به فروش می رسد.

ارده هایی که دارای بسته بندی های مختلف می باشند تنها از لحاظ حجم و قیمت با هم متفاوت خواهند بود و از لحاظ طعم، خاصیت های درمانی و موارد مصرف دارای ویژگی های یکسان و مشابه خواهند بود.

در این بخش از مقاله قصد داریم به موارد مصرف و کاربرد انواع ارده قرمز با بسته بندی های متفاوت اشاره داشته باشیم.

یکی از کاربردهای غذایی که ارده قرمز با هر نوع وزن و بسته بندی دارد مصرف آن در وعده صبحانه می باشد، بسیاری از افراد که به ارده علاقه دارند این ماده غذایی را همراه با انواع شیره مانند شیره توت، شیره انگور، شیره خرما و غیره مخلوط می‌ کنند و یک معجون بسیار خوشمزه به نام ارده شیره تولید می نمایند که این معجون باعث افزایش انرژی بدن در طول روز و بهره بردن از خواص درمانی آنها می شود.

همچنین در بسیاری از صنایع غذایی دارای کاربردهای متنوعی خواهد بود به نحوی که بسیاری از افراد در زمینه تولید گز، شیرینی، شکلات و محصولات مختلف دیگر از ارده برای طعم دار کردن و خوشمزه شدن بیشتر محصولات تولیدی خود استفاده می کنند.

برخی از افراد نیز علاقه به خوردن ارده به صورت خالی را دارند و آن را در همراه با خرما و یا در وعده صبحانه با پنیر مصرف می کنند.

در مجموع می‌ توان گفت که ارده به دلیل خاصیت درمانی بسیار خوبی که دارد مصرف آن به شیوه های مختلف برای سلامتی بدن بسیار مفید و سودمند است.

ارده قرمز 50 80 90گرمی

معمولاً ارده که در بسته بندی های 100 گرم به بالا تولید می شوند برای مصارف خانگی مناسب هستند اما شرکت های تولید کننده این محصول موفق شده اند تا بسته بندی های کوچک تری ماده غذایی را نیز تولید کرده که عمدتاً آنها قابلیت حمل ساده و راحت تری دارند و معمولاً برای مسافرت یا برای زمان های مانند کوهنوردی، دره نوردی و غیره قابل استفاده می باشند.

ارده قرمز در جدیدترین بسته بندی های آن به صورت 50 گرمی، 80 گرمی و 90 گرمی نیز تولید می شود که این بسته بندی ها دارای حجم و اندازه کوچکتری می باشند و به واسطه اندازه کمتری که دارند از قابلیت حمل و جابجایی ساده و راحت تری نیز برخوردار هستند.

اندازه و حجم کوچک ارده باعث شده تا بسیاری از افراد به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان از آنها برای مصرف صبحانه یا میان وعده در محیط کار یا تحصیل خود استفاده نمایند و برخی از افرادی است که به کوهنوردی، صخره نوردی و یا موارد مشابه علاقه دارند نیز می توانند از آنها برای وعده صبحانه یا میان وعده های خود در ورزش های گوناگون استفاده کنند.

همانطور که گفته شد ارده های اشاره شده در این بخش از مقاله به دلیل دارا بودن وزن و اندازه کوچک، قابل حمل و جابجایی هستند و به راحتی می‌ توان آنها را در کیف قرار داد و برای استفاده در مسافت های کوتاه یا بلند و مسافرت نیز دارای بیشترین میزان کاربرد و استفاده می باشند.

ارده قرمز 700 750گرمی

ارده قرمز 700 750گرمی تنوع بسیار زیادی در بسته بندی انواع ارده قرمز وجود دارد و این محصول در بسته بندی های دیگری مانند 700 گرمی، 750 گرمی، 900 گرمی و 1 کیلوگرمی نیز تولید و به فروش می رسد.

در بخش های قبلی این مقاله به خواص درمانی و همچنین موارد استفاده و کاربرد آن اشاره شده است و بسیاری از افراد توانسته اند به دانش و اطلاعات بسیار خوبی در خصوص خواص و فواید آن دست پیدا کنند و این موضوع بر میزان فروش و استفاده آن نیز تاثیر گذاشته است.

شرکت و مجموعه فروش ما به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی در زمینه عرضه و فروش انواع ارده اصل با بسته بندی های متنوع می باشد به نحوی که توانسته با ارائه آنها در بسته بندی های گوناگون به سلیقه مصرف کننده و نیاز آنها احترام ویژه‌ ای گذارد و زمینه خرید و سفارش را برای مشتریان خود فراهم نماید.

در گذشته این مجموعه محصولات خود را به صورت حضوری به فروش می‌ رساند که در چند سال اخیر موفق شده با طراحی وب سایت اینترنتی خود و ارائه نمونه های مرغوب و درجه یک، آنها را به صورت آنلاین نیز عرضه کند و در اختیار سایر متقاضیان و خریداران در شهرهای مختلف کشور نیز قرار دهد.

عرضه و فروش ارده قرمز در بسته بندی های گوناگون تنها از طریق این سایت اینترنتی به صورت آنلاین امکان پذیر گردیده است و متقاضیانی که قصد خرید دارند می توانند از طریق این سایت با ما در ارتباط بوده و این محصول را ثبت سفارش داده و خریداری نمایند.