زنی با خوردن کنجد شکری به آینده سفر کرد

پاستیلی که چیزی شبیه کنجد شکری یونانی باستان یک پاور بار است، با همان دو ماده برای هزاران سال ساخته شده است: عسل و دانه کنجد. نسخه‌ای از پاستیلی که بیشتر در بازارها فروخته می‌شود.

عموماً سخت است افزودن شکر تصفیه‌شده در آن دستور العمل‌ها است که آن را به این شکل می‌سازد. این نسخه کلاسیک از شکر تصفیه شده استفاده نمی کند و به عسل سنتی اجازه می دهد بافتی جویدنی ایجاد کند.

کیفیت و طعم عسل در محصول نهایی تاثیر دارد. این دستور غذا را با عسل ارگانیک مورد علاقه خود (آویشن، گل وحشی، صنوبر، کاج، شاه بلوط و غیره) امتحان کنید.

همچنین ممکن است بخواهید به دنبال دانه های کنجد به صورت عمده باشید، زیرا ممکن است بسیار گران باشند، به خصوص زمانی که در مقادیر کم خریداری شوند.

این دستور تهیه پوست لیمو اختیاری دارد تا رنگ مرکباتی به پاستیلی بدهد. می توانید آن را حذف کنید، اما طعم لیمو کمی به این غذای ارزشمند یونانی می افزاید.

پاستلی را می توان در هر زمانی به عنوان آب نبات یا انرژی زا مصرف کرد و همراهی فوق العاده با چای است. چون بسیار شیرین است آن را به قطعات کوچک برش دهید.

کسانی که دندان شیرین دارند همیشه می توانند بیشتر بخورند. می توانید از پاستیلی به عنوان یک بار انرژی طبیعی لذت ببرید. دانه های کنجد سرشار از پروتئین هستند.

اما حاوی روغن های سالم و آنتی اکسیدان ها نیز هستند. اگر به میله‌های انرژی که از فروشگاه‌ها خریداری می‌کنید وابسته شده‌اید، اینها هیچ افزودنی ندارند و در صورت نگرانی می‌توانید مطمئن شوید که بدون گلوتن هستند.

یکی از تغییراتی که ممکن است امتحان کنید این است که مقداری آجیل خرد شده مانند پسته را به مخلوط اضافه کنید. یا مقداری از دانه های کنجد را کمی برشته کنید تا طعم برشته به آن اضافه شود.