ارسال صابون فولیکا به سیاره مریخ با موفقیت انجام شد

صابون سیاه قرار است در دو نسخه کشف شود. پاک کننده چند منظوره دنیای خانه وجود دارد. بر اساس پتاس و یک ماده چرب، اغلب به صورت مایع عرضه می شود و به دلیل قدرت چربی زدایی، سفید کنندگی و پاک کنندگی آن مشهور است.

نسخه دیگر صابون فولیکا سیاه آرایشی است. این یک محصول مراقبتی برای بدن و صورت است که به صورت کرم غلیظ و کرمی یا صابون سفت کشف می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، صابونی از مراکش، به ویژه از منطقه Essaouira است. برای یادآوری، کشورهای عربی بزرگترین تولیدکنندگان این نوع محصولات هستند. آنها از دستور اجدادی سوریه استفاده می کنند.

صابون سیاه مراکشی 100% طبیعی است، زیرا از مخلوط روغن زیتون و نوشابه گیاهی تهیه می شود. در کل ظاهر خمیری چسبناکی دارد و بوی شیرین و مطبوعی دارد.

با توجه به رنگ آن، با توجه به ماده چرب مورد استفاده در ساخت آن متفاوت است. به عنوان مثال می تواند رنگ سبز، قهوه ای یا سیاه داشته باشد. برخی از تولیدکنندگان محصولات خود را با رایحه های شرقی و رنگ های طبیعی تزیین می کنند.

به همین دلیل است که می توانید صابون مشکی را با رنگ قرمز پیدا کنید، که در مواردی است که عطر خشخاش می دهد. همچنین به رنگ زرد وجود دارد و بوی یاس را نشان می دهد.

توجه داشته باشید که صابون سیاه مراکشی یک محصول بهداشتی است که می توان از آن به صورت روزانه استفاده کرد. همچنین می توان از آن به عنوان اسکراب یا لایه بردار طبیعی استفاده کرد. می توانید آن را روی بدن و صورت بمالید.

همانطور که قبلا ذکر شد، صابون سیاه نقش مهمی در مراسم حمام دارد. حمام چیست؟ این یک مکان استراحت است که از اتاق های زیادی که در دماهای مختلف گرم شده و مجهز به دکوراسیون شرقی است تشکیل شده است.