استفاده از سطل زباله برای جلوگیری از تاثیرات منفی زباله

آشغال. این تأثیرات منفی بر محیط زیست، اکوسیستم، حیات وحش، حیوانات خانگی و انسان ها دارد و می تواند مکانی که قبلاً زیبا بود را به منظره ای ناخوشایند تبدیل کند.

بستر از نظر هزینه های پاکسازی و بهداشت نیز گران است. چگونه و چرا به آنجا می رسد؟ زباله‌ها در مواقعی که وسایل دسترسی مناسب، راحت یا به‌طور مؤثری برای دفع زباله وجود ندارد، سطل زباله استیل مکان‌های عمومی ما را شلوغ می‌کنند.

طبق گزارش انجمن صنعت پلاستیک کانادا، تا 4 درصد از کانادایی ها ممکن است هر روز زباله بریزند، در حالی که از هر سه کانادایی یک نفر در طول زندگی خود زباله ریخته است.

چه چیزی از نظر فنی به عنوان بستر واجد شرایط است؟ به طور خلاصه، زباله هر ماده یا محصولی است که مردم در جایی که به آن تعلق ندارد می‌گذارند.

با افزودن سطل زباله پلاستیکی بدون در تجاری به مکان هایی مانند پارک های عمومی یا مراکز تفریحی، کانادا می تواند زباله ها را کاهش دهد و به سمت محیطی پاک تر حرکت کند.
نکاتی برای قرار دادن سطل زباله اداری تجاری برای جلوگیری از ریختن زباله
رتبه کانادا از نظر زباله کجاست؟ در سال 2013، هیئت کنفرانس کانادا در مورد عملکرد زیست محیطی به کانادا درجه C داد، زیرا کانادا در بین سایر کشورها بزرگترین تولیدکننده زباله سرانه بود.

به سرعت به سال 2019 بروید، جایی که USA Today کانادا را به عنوان برترین تولید کننده زباله در جهان معرفی کرد. ایالات متحده – که سالانه بیش از 11.5 میلیارد دلار برای حذف زباله هزینه می کند – در رتبه سوم قرار گرفت.

کانادا هر سال حدود 36.1 متریک تن زباله تولید می کند که در مجموع به بیش از 1.3 میلیارد تن زباله در سال می رسد – تقریباً 36.1 تن برای هر نفر.

مشکل زباله کانادا نیز پرهزینه است، زیرا هزینه های مدیریت پسماند از سال 2008 تا 2016 42 درصد افزایش یافته است.

اگرچه کانادا قبلاً برخی از اقدامات مناسب را برای رسیدگی به نگرانی های زیست محیطی، مانند ممنوعیت ریزدانه های پلاستیکی در لوازم بهداشتی و اعلام ممنوعیت پلاستیک یکبار مصرف انجام داده است.

در طی دو سال آینده، هنوز راه‌هایی برای کانادا وجود دارد که به مشکل زباله‌های خود رسیدگی کند. با سطل زباله پلاستیکی خانگی تجاری شروع می شود.

برای کاهش زباله در پارک های عمومی، مراکز تفریحی، کلیساها یا سایر سازمان های مذهبی، مدارس و مهدکودک ها یا هر بازار دیگری، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • منابع:
    1. Reduce Littering with More Commercial Trash Cans
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!