استفاده از عرق نعناع و عرق یونجه برای روغن کاری چرخ ماشین

نعناع فلفلی با غلظت بالایی از روغن معطر و فرار معروف به منتا که بوی نعناع را می دهد متمایز می شود.

نعنا مانند بسیاری از روغن های معطر، شوک، طراوت و بی حس می کند و نتیجه نهایی آن آرامش بخش، باز کردن و پاکسازی بافت ها است. نافذ، لطیف، شفاف، اثیری، سبک و خشک است.

همچنین از عرق نعناع برای گربه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و فرادی که گربه خانگی دارند از این محصول استقبال می کنند.

در حالی که ادویه‌های تند مانند دارچین و کاین می‌توانند تورم، گرما و التهاب را افزایش دهند، ادویه‌های معطر مانند نعناع به طور کلی مایعات و گرما را پخش می‌کنند و اثر خنک‌کنندگی بر جای می‌گذارند.

عطر آن هنگام استشمام به راحتی به مغز می رسد. از نظر روانشناسی، نعناع الهام بخش، طراوت و برانگیختگی با حس ترس و رها کردن است. همچنین طبع عرق نعنا بسیار گرم می باشد.

نعناع تمام اشکال رکود را از بین می برد – در معده، خون، کیسه صفرا، لنف، ریه ها و حتی احساسات. برای پاکسازی مخاط از مجاری تنفسی و باز کردن سینوس ها استفاده می شود.

گلودرد را تسکین می دهد و قرمزی چشم را کاهش می دهد. این توانایی پاکسازی، همراه با کیفیت معرق آن (گرما را از طریق عرق آزاد می کند)، می تواند مراحل اولیه تب را کاهش دهد و همچنین برای بهبود سریعتر بثورات را به سر بیاورد.

نعناع که به صورت موضعی به عنوان ضد خارش استفاده می شود، خارش را نیز کاهش می دهد.

عرق نعناع

یک معده معروف برای سوء هاضمه، طبیعت محرک و الهام بخش نعناع یک درمان سنتی برای سوء هاضمه است. این ماده ضد عفونی کننده است، به این معنی که هم از انتشار گاز جلوگیری می کند و هم آن را تسهیل می کند.

برای آشنایی بیشتر با خواص عرق یونجه برای رحم می توانید از این سایت استعلام بگیرید و اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

نعناع بافت عضلانی به ویژه بافت ماهیچه صاف را شل می کند و آن را به یک ضد اسپاسم مفید تبدیل می کند. برای آرام کردن تمام موارد قولنج از جمله پریستالیس کولیکی روده، سردردهای اسپاسم عروقی، برونش اسپاسم و اسپاسم رحم استفاده می شود.
درباره نعنا
از شامپوهای گزگز گرفته تا چای و تخت گل، نعنا یک گیاه الهام بخش و محبوب در سراسر جهان است که خواص دارویی آن نیز گسترده است.

انواع نعناع تقریباً در هر کشور و آب و هوایی رشد می کند. در آمریکای مرکزی و جنوبی نعناع هیربابونا نامیده می شود که به معنای واقعی کلمه به “گیاه خوب” ترجمه می شود.

یکی از اعضای خانواده نعناع (Lamiaceae)، عموزاده های نعناع شامل بسیاری از گیاهان معطر دیگر مانند ریحان، رزماری، مریم گلی، پونه کوهی و گربه ای است.
در این مقاله می توانید با مطلب خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت بیشتر آشنا شوید.
برگ‌های نعناع طعمی دلپذیر، گرم، تازه، معطر، شیرین با طعمی خنک، افزودنی ایده‌آل برای چای، نوشیدنی، ژله، شربت، آب نبات و بستنی دارند. قدیمی ها معتقد بودند که نعناع از انعقاد شیر و تخمیر اسیدی آن جلوگیری می کند.

نعناع به هضم فیبرهای خام موجود در گوشت کمک می کند. برگ نعناع، ژله و سس ها در غذاهای بره از خاورمیانه، بریتانیا و همچنین در غذاهای آمریکایی استفاده می شود. نعناع همچنین عنصر کلیدی در چای Touareg، چای محبوب در شمال آفریقا و عرب است

  • منابع:
    1.   ?How Can This Ayurvedic Food Make You Feel Great
  • تبلیغات: 
    1. شواهد بالینی برای فواید سلامتی پاستا کاربردی
    2. در یک دوره چهار روزه با تخمه شدیدا لاغر شوید
    3. برای محافظت از مصرف کنندگان با لیمو به مرگ برسید
    4. خاصیت آنتی اکسیدانی انواع عسل