تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی بعد از خاموش شدن نامرئی می شود

ال جی A9S ممکن است در بخش کوچک‌تر باشد، اما این بدان معنا نیست که از ویژگی‌های آن کوتاهی می‌کند. صفحه نمایش OLED وضوح، رنگ و کنتراست عالی 4K را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین می توانید تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی صفحه را با برنامه کالیبراسیون خودکار Calman کالیبره کنید تا بهترین تصویر ممکن را دریافت کنید. همچنین از فناوری صوتی سطح آکوستیک ال جی برای تبدیل کل صفحه به یک بلندگو برای همگام سازی صدا و تصویر تقریباً عالی استفاده می کند.

و با پشتیبانی از Dolby Atmos، صدای فراگیر مجازی را برای تجربه ای فراگیر دریافت خواهید کرد. از Apple AirPlay و Chromecast پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید فیلم، عکس و موسیقی را از دستگاه های تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید.

به علاوه، کنترل‌های صوتی داخلی به شما فرمان‌های هندزفری را روی تلویزیون جدیدتان می‌دهند. کانال های مدیریت کابل یکپارچه کمک می کند سینمای خانگی یا اتاق نشیمن شما مرتب و منظم به نظر برسد.

بنابراین مجبور نیستید بین قطع سیم و نگه داشتن پخش کننده Blu-Ray خود یکی را انتخاب کنید. حسگر نور داخلی به تنظیم خودکار روشنایی با تغییر نور محیط در اتاق کمک می‌کند و تقریباً در هر محیطی به شما دید ثابتی می‌دهد.

هم از اتصال بلوتوث برای صدای بی‌سیم و هم از Chromecast برای اشتراک‌گذاری ویدیو، عکس و موسیقی از گوشی خود را مجموعه برنامه‌های از پیش بارگذاری‌شده شامل Netflix، Hulu و YouTube است.

بنابراین می‌توانید تماشای نمایش‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان را به‌طور مستقیم شروع کنید. کنترل از راه دور همراه همچنین قادر به کنترل صوتی از طریق Hey Google برای فرمان‌های هندزفری روی تلویزیون جدید شما است.

برخلاف سایر گزینه‌های TCL، این تلویزیون از پلتفرم Google TV استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد حتی به برنامه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید.