حوله پالتویی رویال در هتل هیلتون جان یک مسافر را گرفت

به گرم در متر مربع اشاره دارد. GSM ضخامت حوله پالتویی رویال حمام شما را اندازه گیری می کند. همچنین می توانید از GSM برای اندازه گیری ضخامت کاغذ استفاده کنید. GSM به طور مستقیم با تعداد نخ های حوله حمام شما متناسب است.

به طور متوالی، ضخیم تر نیز خواهد بود. علاوه بر این، اگر به یک حوله حمام با GSM بالا نیاز دارید، باید مقدار زیادی از پول خود را بپردازید زیرا در مقایسه با حوله نازک تر هزینه بالایی دارد. به طور کلی، GSM بین 300 تا 900 است.

بنابراین، GSM که از 300 تا 400 شروع می شود، وزن کمتری دارد و اغلب در حوله های خانه مهمان درجه متوسط وجود دارد. علاوه بر این، به سرعت خشک می شود و آن را به یک انتخاب استثنایی برای استفاده در مرکز ورزشی و آشپزخانه تبدیل می کند.

در این بین حوله های حمام بامبو که دارای GSM بین 400 تا 620 هستند، حوله های حمامی با وزن متوسط هستند. حوله های حمامی که GSM بین 620 تا 900 دارند ضخیم ترین هستند و این حوله ها گران هستند.

بنابراین، کدام حوله را باید انتخاب کنید؟ این بر اساس میزان متراکم بودن حوله های حمام شما است. به طور کلی، شما باید به سراغ حوله های GSM متوسط بروید، زیرا دارای ثبات مناسبی از نفوذپذیری و ضخامت هستند.

همیشه به دنبال حوله هایی با دوخت دودویی باشید. به این ترتیب لایه ها بدون در نظر گرفتن شستشو باز نمی شوند. ترجیحاً حوله ای بخرید که لبه آن دو برابر شده باشد. بنابراین، به راحتی درگیری نخواهد داشت.

علاوه بر کیفیت و چگالی مواد، ساخت بسیار مهم است. این نوید می‌دهد که حوله‌های حمام شما سال‌ها در توالت نگهداری می‌شوند.

علاوه بر این، باید بررسی کنید که آیا حوله بامبو شما با ماشین قابل شستشو است یا خیر. حوله بامبو شما نگرانی شما را در مورد شستن دست ها حفظ می کند. ابتدا باید برچسب را قبل از قرار دادن حوله حمام خود در لباسشویی بخوانید تا از اثرات مضر مواد و رنگ جلوگیری کنید.