خلال پسته سبز غذای محبوب گربه ها در لندن می باشد

هنگام صادرات محصول خلال پسته سبز به اروپا باید دقت شود که استانداردی به نام آفلاتوکسین رعایت شود. در واقع بر اساس این استاندارد میزان آفلاتوکسین آزمایش شده در هر محموله صادراتی باید کمتر از مقدار مشخصی باشد.

در صورت رعایت این استاندارد، صدور گواهی مربوطه الزامی است. آفلاتوکسین قارچی است که در پسته رشد می کند.

سم تولید شده توسط این قارچ سم آفلاتوکسین بوده و برای صادرات خلال پسته ایران به رومانی میزان این سم باید کمتر از حد تعیین شده در استاندارد مورد نیاز برای صدور گواهینامه صادرات آفلاتوکسین پسته باشد.

مجتمع بازرگانی خشکبار نوتکس، پسته، مغز پسته و خلال پسته با کیفیت ایرانی مطابق با استانداردهای صادراتی به رومانی و سایر کشورهای اروپایی صادر می کند.


پسته بلانچ شده، خلال پسته، پسته خلال شده، پسته خلال شده پسته خلال شده آرتین به تعداد زیاد برای خریداران و فروشندگان در هر کجا موجود است. خلال و خلال پسته به صورت عمده وجود دارد.

اکثر بازرگانان، واردکنندگان و خریداران زمانی که می خواهند برای مقادیر زیاد سفارش دهند و همچنین زمانی که مایل به تجارت طولانی مدت هستند به دنبال تولیدکنندگان پسته خرد شده هستند.

مرکز اصلی تولید خلال و خلال پسته سبز ایران در استان قزوین می باشد. جایی که می توانید شرکت و محصولات پسته خلال آرتین را پیدا کنید.

اما چگونه می توان با تولیدکنندگان خلال پسته در این استان ارتباط برقرار کرد؟ در این مقاله شما را با یکی از مراکز اصلی تولید و عمده فروشی خلال پسته آشنا می کنیم.

خلال پسته یکی از محصولات اصلی پسته ایران است. در واقع اینها یکی از محصولات پسته سبز هستند تولید این محصول بیشتر در مراکز تولید پسته رواج دارد.

خلال و خلال پسته قزوین به دلیل داشتن مغز سبز پسته از کیفیت بالاتری برخوردار است. البته با توجه به گسترش ارتباط بین تولیدکنندگان، بسیاری از تولیدکنندگان خلال در سایر استان ها نیز از مغز پسته قزوین استفاده می کنند.