در گذشته از توت سفید تازه امروز برای درمان دندان درد استفاده می کردند

موروس آلبا یا توت سفید تازه امروز یک مکمل گیاهی که زمانی توسط دکتر اوز به عنوان جدیدترین احساس سلامتی تبلیغ می شد، اخیراً با مرگ لوری مک کلینتاک، همسر نماینده تام مک کلینتاک مرتبط شد.

گزارش پزشکی قانونی شهرستان ساکرامنتو اشاره کرد که مک کلینتاک در 15 دسامبر 2021 در سن 61 سالگی پس از شکایت از ناراحتی معده روز قبل درگذشت.

آن گزارش به این نتیجه رسید که مک کلینتاک به دلیل کم آبی بدن به دلیل گاستروانتریت، ناشی از اثرات نامطلوب مصرف برگ توت سفید جان خود را از دست داده است.

توت سفید، یا موروس آلبا، یک مکمل گیاهی که زمانی در برگه یا پنجره جدیدی توسط دکتر اوز به عنوان جدیدترین احساس سلامتی منتشر شد، اخیراً با مرگ لوری مک کلینتاک، همسر نماینده تام مک کلینتاک مرتبط شد.

گزارش پزشکی قانونی شهرستان ساکرامنتو اشاره کرد که مک کلینتاک در 15 دسامبر 2021 در سن 61 سالگی پس از شکایت از ناراحتی معده روز قبل درگذشت.

آن گزارش به این نتیجه رسید که مک کلینتاک به دلیل کم آبی بدن به دلیل گاستروانتریت، ناشی از «اثرات نامطلوب مصرف برگ توت سفید» جان خود را از دست داده است.

توت سفید عمدتاً به عنوان راهی برای “پشتیبانی” از سطوح گلوکز که در یک برگه یا پنجره جدید باز می شود به بازار عرضه می شود، اگرچه تعدادی از برندها خود را به عنوان کاهش وزن در یک برگه یا پنجره جدید یا “کنترل اشتها” در یک برگه یا مکمل های پنجره جدید باز می کنند.

برگ‌های توت سفید، پوست ریشه و میوه‌ها همه در طول تاریخ کاربردهای مختلفی داشته‌اند و همچنین می‌توان آنها را به عصاره، چای، پودر یا مکمل‌های خوراکی تبدیل کرد.

در حال حاضر، توت سفید در کپسول های ژل نرم، قرص ها، پودرها و عصاره های مایع رایج است. این به عنوان یک مکمل گیاهی به صورت آنلاین یا بدون نسخه یا از پزشکان طب طبیعی و داروهای سنتی و جایگزین در دسترس است.