راه هایی برای تزئین صندل

راه های زیادی برای تزئین صندل مردانه اسکیچرز خود وجود دارد که آنها را به یکی از لذت بخش ترین جنبه های ساخت آنها تبدیل می کند.

این که آیا می خواهید بتوانید ظرف چند روز صندل بپوشید یا از ساختن خودتان لذت ببرید، این کاملا به شما بستگی دارد. شما می توانید خود را از طرق مختلف بیان کنید، مانند تفریح، تزئین و ایجاد احساس خاص.

ممکن است متوجه شوید که وقتی  صندل مردانه ایرانی می پوشید، مشکلاتی در فرم دارید که اگر پابرهنه بدوید، متوجه آن نمی شوید. اعمال نیروی افقی (یا اصطکاک) باعث ایجاد تاول می شود.

روش اصلی برای بستن هزاران سال پیش ابداع شد. باید مطمئن شوید که توری‌ها در اطراف پای شما محکم و راحت هستند.

برخی افراد خیلی زود خود را در نقطه شیرین تنش می یابند. ما دوست داریم آن را در مورد علامت دو سوم بین انگشتان پا و مچ پا نگه داریم.

اگر گره را به مچ پای خود نزدیک کنید، ممکن است متوجه شوید که گره روی انگشتان پا شل می شود. اگر می‌خواهید آن‌ها را بپوشید، توری‌ها دور پاشنه شما می‌آیند و باید احساس راحتی کنید.

صندل های دویدن دمپایی نیستند و همچنین  صندل چرم قهوه ای ورزشی سنگین مانند Chaco، Teva یا Keen نیستند. وقتی صحبت از صندل های پابرهنه می شود، دو محصول به چشم می خورد. اولین تمایز بین پای برهنه و صندل است که برای توصیف پا برهنه استفاده می شود.

نوع دوم توری به مچ پا و انگشتان پا برهنه ها زده می شود تا به نظر برسد که  صندل چرم مردانه طبی پوشیده اند. در میان 97 کشوری که مشتریان XeroShoes.com در آن مستقر هستند، استرالیا، کانادا، اروپا، فیلیپین و استونی هستند.

دکتر Emily Splichal، یک متخصص جراحی پا از نیویورک، فناوری Naboso را به عنوان بخشی از تحقیقات خود ارائه کرد. با تحریک گیرنده های مکانیکی در کف پا، اطلاعات بیشتری از مغز خود دریافت خواهید کرد.

لیستی از فروشگاه ها در XeroShoes.com/stores وجود دارد، و همچنین می توانید آنها را در eBay، Amazon، eBags و سایر خرده فروشان آنلاین جستجو کنید.

  • منابع:
    1. The History Of Barefoot Sandals
  • تبلیغات: 
    1. ایمنی و امنیت یکی از دغدغه های مهم زندگی هر فرد
    2. این موسسه رونق جهان را شامل شده است!
    3. ماهی گران قیمتی که با طلا برابری می کند!
    4. دلایل موفقیت بانوان والیبالیست ایران