روغن حیوانی گاوی را می توان به عنوان اکسیر جوانی برای افراد پیر استفاده کرد

حدود یک سوم چربی ها و روغن های تولید شده در ایالات متحده را چربی های حیوانی تشکیل می دهند. این شامل پیه گاو، گوشت خوک و چربی مرغ است.

چربی های حیوانی مواد اولیه جذابی برای بیودیزل هستند زیرا هزینه آنها به طور قابل ملاحظه ای کمتر از هزینه روغن حیوانی گاوی است.

این تا حدی به این دلیل است که بازار چربی حیوانی بسیار محدودتر از بازار روغن نباتی است، زیرا بسیاری از چربی حیوانی تولید شده در ایالات متحده توسط انسان قابل خوردن نیست.

در حال حاضر چربی حیوانی به غذای حیوانات خانگی و خوراک دام اضافه می شود و برای مصارف صنعتی مانند صابون سازی استفاده می شود. بخش عمده ای از چربی حیوانی داخلی صادر می شود.

مواد اولیه چربی حیوانی را می توان به بیودیزل با کیفیت بالا تبدیل کرد که با مشخصات ASTM برای بیودیزل مطابقت دارد. با این حال، برخی اشکالات و چالش‌ها در استفاده از مواد اولیه چربی حیوانی وجود دارد.

چربی‌های زائد از لاشه حیوانات حذف می‌شوند و سپس با استفاده از فرآیند رندرینگ به روغن تبدیل می‌شوند. رندر کردن شامل آسیاب کردن محصولات جانبی حیوانی به یک قوام خوب و پختن آنها تا زمانی که چربی مایع جدا شده و عوامل بیماری زا از بین بروند.

مواد جامد معمولاً از طریق یک پرس پیچی عبور داده می شوند تا حذف چربی از باقی مانده جامد کامل شود. فرآیند پخت و پز همچنین آب را حذف می کند.

که باعث می شود چربی و مواد جامد در برابر ترشیدگی پایدار باشد. محصولات نهایی چربی و یک افزودنی خوراکی با پروتئین بالا است که به عنوان “آلو گوشت و استخوان” شناخته می شود.