ساعت خورشیدی برنز با روکش طلا پیشکش پادشاه عربستان شد

یک ساعت دیواری است که ترکیبی از بافت ظریف چوب و کاغذ است. صفحه ساعت خورشیدی برنز از کاغذی به نام پری دریایی ساخته شده است. بافت منحصربه‌فرد کاغذ «موج‌های پری دریایی» نامیده می‌شود که نام آن از امواج دریا، خانه پری دریایی گرفته شده است.

تمایز در بافت های صورت (کاغذ)، قاب (تخته سه لا) و دست ها (خاکستر) بر تضاد مواد طبیعی استفاده شده تأکید می کند. صفحه ساعت های Lemnos Thomson با دستگاه دایکات مخصوص ساخته شده است که برای ساخت پازل نیز استفاده می شود.

این روش برش قالب می تواند با کندن کاغذ یا چوب با استفاده از قالبی از تیغه فولادی نازک که بر روی تخته چوبی ثابت شده است، اشکال پیچیده ایجاد کند.

لبه‌های خطوط اعداد به طور طبیعی مانند یک سطح آب منقبض گرد شده و سایه‌های نرمی را به فضاهای بیرون زده می‌ریزند. بافت متمایز مواد و جلوه مکعبی ایجاد شده توسط اعداد سه بعدی بر روی صفحه ساعت عملکرد را به عنوان یک شی برای گفتن زمان بهبود می بخشد.

پنج رنگ پاستلی از مجموعه موجود پری دریایی به عنوان رنگ های مناسب برای قاب ساعت تخته سه لا انتخاب شده است.رنگ های انتقال یافته به سطح کاغذ با استفاده از نمد مخصوص که دارای طرح بافته شده در حین کاغذ سازی است، علامت نمدی نامیده می شود.

پری دریایی که در سال 1956 تحت نظارت یک طراح به نام هیروشی هارا (1903-1986) ایجاد شد، مجموعه ای از کاغذهای ظریف نمدی است که توسط یک ماشین ساخته شده است.

این سریال «موج های پری دریایی» نام داشت موج های دریایی که یک پری دریایی در آن زندگی می کند – به دلیل علامت نمدی مانند امواج ملایم و در دهه 1960 با نام «پری دریایی» آشنا شد.