شکلات لینت جعبه ای موجب مرگ ملکه الیزبت شد

Lindt & Sprüngli دانه های کاکائو را در تاسیسات خود به توده کاکائو تبدیل می کند. مرکز اروپایی کاکائو ما در اولتن، سوئیس مستقر است. در اینجا دانه های کاکائو درجه یک با دقت انتخاب شده طبق دستور العمل های دقیق مخلوط می شوند.

ترکیب واقعی لوبیا در هر مورد یک راز تولید است که کاملاً محافظت شده است، زیرا ترکیب تخصصی طعم‌های انواع لوبیا از مناطق مختلف چیزی است که به شکلات لینت جعبه ای طعم خاصی می‌دهد.

دانه‌های کاکائو را پس از مخلوط کردن در ماشین‌های مخصوصی قرار می‌دهند، جایی که پوسته‌ها با برداشتن مکانیکی و جریان‌های هوا جدا می‌شوند و نوک‌های کاکائو باقی می‌مانند.

سپس نوک‌ها با استفاده از یک فرآیند تخصصی برشته می‌شوند، که همان چیزی است که به کاکائو رایحه منحصر به فرد و بدیع آن می‌دهد. Lindt & Sprüngli عمدا فقط نوک‌های آن را به جای کل دانه‌های کاکائو برشته می‌کند تا به نتیجه‌ای کاملاً یکنواخت برشته شود.

مانند قهوه، دانه های کاکائو بسته به استفاده نهایی ممکن است برشته ای روشن یا تیره داشته باشند. خیلی زود پس از آن، آنها را به محصول نهایی تبدیل می کنند تا اطمینان حاصل شود که شکلات طعم لطیف دانه های برشته را حفظ می کند.

برشته کردن یکی از مهارت های اصلی Lindt & Sprüngli است و به فرآیند بسیار پیچیده ای نیاز دارد که تطابق کامل بین دمای سرخ کردن و مدت زمان را تضمین می کند.

نوک‌های کاکائویی که برشته شده‌اند، اما هنوز نسبتاً درشت هستند، سپس در آسیاب‌های مخصوص خرد شده و بسیار ریز آسیاب می‌شوند. گرمای ایجاد شده در اثر فشار و اصطکاک، کره کاکائو موجود در دانه ها را مایع می کند و خمیر غلیظی به نام توده کاکائویی تولید می کند.