شیشه هوشمند در ایران را می توان برای درست کردن قایق موتوری استفاده کرد

شیشه لمینت مجموعه ای از دو شیشه هوشمند در ایران است که توسط لایه های بین لایه ای بسیار مقاوم جدا شده اند. برای چشم غیرمسلح، دو لنز کاملاً بسته بندی شده اند و هیچ فضایی در داخل باقی نمی گذارند.

با این وجود، می توان به راحتی شیشه دوجداره را تشخیص داد زیرا شعله کبریت با قرار گرفتن در نزدیکی پنجره تشدید می شود. با خواصی که دارد استفاده از شیشه دوجداره برای پنجره ها سودمند است تا بتوانید در تمام فصول از مزایای آن بهره مند شوید.

در واقع، پرتوهای خورشید با مؤلفه اشعه ماوراء بنفش، می توانند از لایه های پلاستیکی عبور کرده و وارد فضای داخلی خانه شوند تا نور و گرما را بیاورند.

از طرف دیگر، این نوع شیشه عایق حرارتی و صوتی ویژه ای را فراهم می کند زیرا لایه های بین لایه ای از انتشار گرمای داخلی به خارج جلوگیری می کنند و در عین حال شدت نویز از خارج را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

این ویژگی عایق حرارتی غیرمصرف انرژی به آن اجازه می دهد تا برای اعطای حمایت مالی ارائه شده توسط دولت فرانسه واجد شرایط باشد. بنابراین، می تواند از نظر مالی برای همه شهروندان در دسترس باشد در حالی که اجرای آن آسان است.

علاوه بر این شیشه های دوجداره و فیلم های آن امنیت مطلوبی را به این نوع پنجره می دهد. بنابراین، نصب آن برای خطر سقوط در تراس یا بالکن توصیه می شود.

در واقع، در صورت شکستن، قطعات شیشه در صورت شکسته شدن تصادفی به لایه‌های بین لایه چسبیده می‌مانند و افراد مربوطه را می‌توان بدون آسیب رساندن به خود در کنار پنجره نگه داشت.

این خاصیت به لطف چسباندن قبلی شیشه های تشکیل دهنده آن و استحکام بسیار شدید آنها به دست می آید. به لطف این خاصیت، حذف نصب این نوع شیشه نیز آسان و ایمن خواهد بود.