شیشه پاک کن خودرو را می توان برای تمیز کردن لکه فرش استفاده کرد

Chemical Guys یک پاک کننده سخت کوش برای آشفتگی های بزرگتر می سازد. اسپری پهن است و نازل اسپری جریان های مختلفی را ارائه می دهد.

به علاوه قطرات پاک کننده خیلی سریع روی سطح نمی ریزند، که این پاک کننده را به گزینه ای عالی برای نمای بیرونی و شیشه های ماشین تبدیل می کند.

این شیشه پاک کن خودرو سخت توانست لکه‌های صابون را از آینه و مخلوط پودر ژله را از پنجره جدا کند، بهتر از سایر پاک‌کننده‌هایی که آزمایش کردیم. ژله یک تقلید خوب برای حشرات ناخالص مانند بدن پرندگان و حشرات است.

اگرچه پاک کننده بوی شیمیایی قوی دارد، اما به سختی هنگام تمیز کردن رگه های مرطوب ایجاد می کند و هیچ رگه های خشکی را پشت سر نمی گذارد.

اگر به دنبال یک پاک کننده سنگین برای مقابله با آشفتگی های چسبنده و تیره تر هستید، این شیشه پاک کن شما را ناامید نخواهد کرد. این پاک کننده بدون آمونیاک بوی چندانی ندارد. تنها یک تنظیم اسپری وجود دارد، اما آن اسپری یکنواخت و گسترده است.

ما واقعاً استفاده از گلس پلاس و این واقعیت را دوست داشتیم که حداقل رگه‌ها را به جا می‌گذارد. من مخصوصاً تحت تأثیر تمیز کردن قدرتمند مخلوط ژله روی پنجره قرار گرفتم.

به طوری که در پایان روز از آن برای تمیز کردن پنجره از تمام پودرهای باقی مانده و چسبندگی در نتیجه استفاده کردم. این پاک کننده همه کاره برای استفاده در فضای داخلی و خارجی لکه های صابون و مخلوط ژله را با حداقل رگه پس از خشک شدن به خوبی از بین می برد.

اسپری یکنواخت است و پاک کننده به سرعت از پنجره ها چکه نمی کند و پاک کردن آن را بدون عجله آسان می کند. این پاک کننده نیز برای من ارزش نوستالژیکی دارد.