فروش آبپاش پلاستیکی آمبو در ایتالیا ممنوع شد

نگهداری از باغ شما نیاز به آبیاری خوب با آبپاش پلاستیکی آمبو دارد. برای این کار، سیستم های آبیاری خودکار وجود دارد که زندگی ما را آسان می کند! مدفون، قطره قطره… ما به شما کمک می کنیم بهترین سیستم آبیاری خودکار را برای آبیاری باغ در هنگام گرما انتخاب کنید!

در تابستان، آبیاری باغ شما می تواند یک سردرد واقعی باشد. برای گیاهان زیبا، یک باغ سبزی سخاوتمندانه یا حتی یک چمن با شکوه، آبیاری صحیح و منظم ضروری است.

دیگر از کارهای خانه آبیاری خبری نیست، آیا به نصب سیستم آبیاری خودکار فکر کرده اید؟ این سیستم به شما این امکان را می دهد که مقدار مناسب آب را به گیاهان خود بیاورید و همچنین از هدر رفتن آب جلوگیری کنید و در نتیجه در هزینه خود صرفه جویی کنید!

روی 9 سیستم آبیاری خودکار برای انتخاب باغ تمرکز کنید. آیا بالکن با گیاهان زیبا دارید، اما آیا برای مدت کوتاهی به تعطیلات می روید یا دور؟ آبیاری اتوماتیک بالکن را در نظر بگیرید.

چندین سیستم آبیاری برای بالکن ها وجود دارد مخروط های آبیاری، کیت های قطره ای یا حتی سیستم D! در واقع، یک بطری پلاستیکی آب واژگون می‌تواند به عنوان آبیاری خودکار گیاهان در بالکن عمل کند.

برای باغ، چمن‌پاش‌های خودکار وجود دارد که مخصوص مناطق بزرگ طراحی شده‌اند. بهترین گزینه انتخاب آبپاش های اتوماتیک با جت های چرخان، روی سطوح یا مدفون است.

اگر نمی‌خواهید باغ خود را به صورت دستی آبیاری کنید یا ترجیح می‌دهید از اوقات فراغت خود لذت ببرید، این سیستم‌های آبپاش چمن‌پاش خودکار عالی هستند.

هر نوع آبپاش اتوماتیک چمن را که انتخاب می کنید، مراقب این اشتباهات آبیاری باغ باشید که همه ما مرتکب می شویم!

برای میوه ها و سبزیجات خود، بهتر است سیستم آبیاری خودکار باغچه سبزی را انتخاب کنید. اما کدام را انتخاب کنیم؟ آبیاری قطره ای برای رساندن آب از طریق شیلنگ به پای گیاهان ایده آل است.