فروش ماشین کنترلی اسباب بازی شارژی ارزان در مالزی ممنوع شد

استفاده از اسباب بازی های کنترل از راه دور می تواند زمان خوشی برای جوانان باشد. انواع مختلفی از اسباب‌بازی‌های RC وجود دارد، مستقیماً از هلیکوپتر تا حمل‌کننده مزرعه، که هر کدام استعدادهای متفاوت فرزند شما را نشان می‌دهند.

در واقع، استفاده از ماشین کنترلی اسباب بازی شارژی ارزان کنترل‌شده از راه دور مزایای زیادی دارد، مانند افزایش هماهنگی بینایی و موبایل، افزایش آگاهی و معرفی مفهوم مسئولیت‌پذیری ساده برای استفاده در خیابان است.

همچنین حرکت بر روی صخره ها و سنگ های بزرگ را آسان می کند بدون اینکه بر نمایش آن تأثیر بگذارد. این محصول دارای یک بدنه محکم است، پلاستیک کامپوزیت باکیفیت بالا و غیرقابل نفوذ است تا به ایمن کردن محرک 4 چرخ خزنده کمک کند.

رانندگی در هر شرایط خیابانی بدون توقف در موانع بزرگتر در مسیر قابل تصور است. لاستیک های بزرگ آن استفاده از آن را در گل و لای، آب کم عمق، چمن، پاکسازی یا زمین های ناهموار ساده می کند.

این ربات کنترل از راه دور فوق العاده درخشان و سریع است. دارای ظرفیت کامل به جلو، عقب، چرخش به چپ، چرخش به راست، نور، موسیقی، دمو خودکار ربات برقی راه رفتن شامل نور و موسیقی می تواند سر را بچرخاند و بازو را بچرخاند و با موسیقی قدم بزند.

ربات‌های یادگیرنده چیزی است که بچه‌ها مشتاقند تلاش برای بررسی آن را کنار بگذارند، که می‌تواند به طرز باورنکردنی مزیت آنها را تقویت کند، علاقه را حفظ کند و توانایی یادگیری آنها را بهبود بخشد.

سرگرمی بزرگ! ربات می تواند به سمت جلو، معکوس، به یک طرف بچرخد و مستقیماً تحت تأثیر کنترل از راه دور در ارتفاع 49.2 فوتی بچرخد. ربات را روشن کنید و هر 1 گیره کنترل از راه دور را فشار دهید.

ماشین کنترل از راه دور بوگاتی استایل مدلی با رادیو کنترل است که شکل و ظرافت های این وسیله نقلیه را دوباره به تصویر می کشد. ماشین به هر حال می تواند حرکت کند.