فواید میگو یک غذای محبوب دریایی را بدانید

برای یادگیری تمام فواید عالی میگو آماده اید؟ متخصصان تغذیه همه چیز را در مورد این سخت پوست بررسی می کنند.
فواید میگو را بدانید
میگو یکی از محبوب ترین غذاهای دریایی است. در انواع غذاها، از اسکمپی میگو خشک شور گرفته تا میگو و بلغور دیده می شود. و آنچه که غواصی در غذای میگو را هیجان‌انگیزتر می‌کند: تمام مزایای میگوی سالم این غذای دریایی است. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

منبع خوبی از پروتئین است
به ازای هر 3 اونس میگوی پخته شده، 20 گرم پروتئین شگفت انگیز دریافت می کنید که 40 درصد از مقدار توصیه شده روزانه (DV) است. به علاوه، این فقط برای 84 کالری است.

پروتئین موجود در میگو ببری بوشهر می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری سیر بمانید، که برای مدیریت وزن و تقویت ورزش مهم است.

منبعی از مواد معدنی مفید
بسیاری از فواید سلامتی میگو به مواد مغذی موجود در آن خلاصه می شود.

لیزا اندروز، متخصص تغذیه، صاحب Sound Bites Nutrition در سینسیناتی، اوهایو، می گوید: میگو سنگی یک غذای دریایی همه کاره و کم کالری است که ید، فسفر، روی و منیزیم را تامین می کند. این مواد معدنی به دلایل زیادی مهم هستند.

به عنوان مثال، روی برای ایمنی مفید است و منیزیم برای همه چیز از سلامت استخوان گرفته تا فشار خون مفید است.

فواید سلامت قلب
بعلاوه، میگو اسید ایکوزاپنتانوئیک (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) ضد التهابی دارد که هر دو اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

بر اساس تحقیقات انجام شده در مایو کلینیک، افزایش مصرف این امگا 3 می تواند به طور قابل توجهی به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.
Aubrey Redd، متخصص تغذیه، صاحب Aubrey Redd Nutrition در پادشاه پروس، پنسیلوانیا، می‌گوید: مطالعه دیگری در مجموعه مقالات مایو کلینیک نشان می‌دهد که مصرف میگو با بهبود پانل‌های چربی مرتبط است.

نویسندگان مطالعه می گویند خوردن میگو با خطر کمتر بیماری قلبی نسبت به افرادی که میگو نمی خورند مرتبط است.

ممکن است سلامت شناختی را تقویت کند
یکی دیگر از مزایای برتر میگو پفکی خانگی؟ این غذای دریایی دارای آستاگزانتین است، یک آنتی اکسیدان که می تواند به محافظت در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک کند.

آنیا روزن، متخصص تغذیه در نیویورک می‌گوید: «این ممکن است به کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی و عصبی، مانند آلزایمر و پارکینسون کمک کند.

خواص ضد التهابی آستاگزانتین همچنین به دیابت، بیماری های گوارشی، کلیوی و پوست و چشم کمک می کند. این پتانسیل بسیار زیادی برای مبارزه با بیماری در یک غذا است.

  • منابع:
    1. 6 Health Benefits of Shrimp
  • تبلیغات: 
    1. درمان بی عوارض و بی خطر با آلوئه ورا
    2. دستورالعمل های نگهداری فرش و موکت
    3. قتل خواهر توسط برادرش برای ارثیه پدری
    4. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات