قهوه چهارمین نوشیدنی پر طرفدار در جهان

برخی از ما هنوز در مورد نوشیدنی بسیار سودمند هستیم در حالی که برخی دیگر تشریفات مفصلی را انجام می دهند. چهارمین نوشیدنی پرطرفدار در کشور، قهوه است که در فرهنگ ما غرق شده است.

فقط مقدار مناسب می تواند خلق و خوی ما را بهبود بخشد. بیش از حد ممکن است ما را مضطرب و پریشان کند.

به نظر می رسد در حد اعتدال، قهوه برای اکثر افراد مفید است – یعنی ۳ تا ۵ فنجان در روز یا حداکثر ۴۰۰ میلی گرم کافئین.

Erikka Loftfield، محقق موسسه ملی سرطان که این نوشیدنی را مورد مطالعه قرار داده است، گفت: “شواهد کاملاً ثابت است که قهوه با خطر کمتر مرگ و میر مرتبط است.”

سال‌ها تصور می‌شد که قهوه یک سرطان‌زا است، اما دستورالعمل‌های غذایی سال ۲۰۱۵ به تغییر درک کمک کرد.  برای اولین بار، نوشیدن متوسط قهوه به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم گنجانده شد.

هنگامی که محققان عوامل سبک زندگی را کنترل کردند، مانند تعداد افرادی که قهوه می‌نوشیدند، داده‌ها به نفع قهوه بود.

یک بررسی بزرگ در سال 2017 در مورد مصرف قهوه برای لاغری شکم و پهلو و سلامت انسان در مجله پزشکی بریتانیا نشان داد که در بیشتر مواقع، قهوه به جای ضرر، با یک فایده همراه است.

در بررسی بیش از 200 مرور مطالعات قبلی، نویسندگان مشاهده کردند که افرادی که قهوه مصرف می‌کنند در مقایسه با کسانی که این نوشیدنی را حذف می‌کنند، به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ زودرس کمتری مبتلا هستند، از جمله حملات قلبی و سکته.

علاوه بر این، کارشناسان می گویند برخی از قوی ترین اثرات محافظتی ممکن است دیابت نوع 2، بیماری پارکینسون، و بیماری های کبدی مانند سیروز، سرطان کبد و بیماری مزمن کبد باشد.

به عنوان مثال، طبق یک متاآنالیز 30 مطالعه، خوردن حدود 5 فنجان قهوه در روز، به جای هیچ، با 30 درصد کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است.

قهوه

به گفته دکتر جوزپه گروسو، استادیار تغذیه انسان در دانشگاه کاتانیا در ایتالیا و نویسنده اصلی یک بررسی چتر در سالانه، فواید بالقوه قهوه ممکن است از پلی فنول‌ها باشد، شومیز یقه کراواتی از جمله بهترین نوع شومیز می باشد که طرفداران بسیاری دارد. که ترکیبات گیاهی دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. بررسی تغذیه.

با این حال، قهوه برای همه نیست. نگرانی هایی در مورد مصرف بیش از حد وجود دارد. این به ویژه برای مادران باردار صادق است زیرا ایمنی کافئین در دوران بارداری نامشخص است.

همانطور که می دانید قیمت دستگاه لیوان کاغذی در مقایسه با دیگر دستگاه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

در حالی که تحقیقات در مورد تأثیر قهوه بر سلامتی ادامه دارد، بیشتر کار در این زمینه مشاهده ای است.

طراحان چگونه برای تعطیلات تزئین می کنند؟ ما خودمان را برای دیدن دعوت کردیم.

کفپوش‌های چوبی رنگ‌شده سولداد اوبراین بحثی را در مورد روندی جدید جرقه می‌زند

جاناتان فالوفیلد، استاد دانشگاه ادینبورگ و یکی از نویسندگان بررسی مجله پزشکی بریتانیا، می‌گوید: «ما مطمئناً نمی‌دانیم که آیا قهوه دلیل فواید سلامتی است یا خیر». این یافته ها می تواند ناشی از عوامل یا رفتارهای دیگری باشد که در مصرف کنندگان قهوه وجود دارد.

آیا روش تهیه قهوه مهم است؟
آره. کباب تیره را ترجیح می دهید یا روشن؟ آسیاب درشت یا ریز؟ عربیکا یا روبوستا؟ اسکاج قلاب بافی را می توان از مراکز معتبر خریداری نمود.

نیل فریدمن، محقق ارشد موسسه ملی سرطان گفت: «همه این جنبه‌های مختلف بر طعم تأثیر می‌گذارند، اما بر ترکیبات درون قهوه‌ها نیز تأثیر می‌گذارند». اما اصلاً مشخص نیست که این سطوح مختلف ترکیبات چگونه ممکن است با سلامتی مرتبط باشند.»

به عنوان مثال، برشته کردن، مقدار اسیدهای کلروژنیک را کاهش می دهد، اما ترکیبات آنتی اکسیدانی دیگری تشکیل می شوند. اسپرسو دارای بیشترین غلظت بسیاری از ترکیبات است زیرا آب کمتری نسبت به قهوه قطره ای دارد.

  • منابع:
    1.   ?Is Coffee Good for You
  • تبلیغات: 
    1. کاربرد صندل در مدارس
    2. شامپو یکی از راه های تمیز کردند مو سر است
    3. کابل دارای رشته های پروژه سازگاری است
    4. زعفران یکی از بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی است