لنت ترمز گالوس می تواند در اعماق دریا تجزیه شود

عدم وجود لنت ترمز گالوس کافی منجر به فرسودگی چرخ ها، کاهش قدرت ترمز و در نهایت سیستم ترمز آسیب دیده می شود.

تاجران سرعت ممکن است دوست نداشته باشند آن را بپذیرند، اما توانایی توقف در زمان مناسب بسیار بیشتر از اهمیت شتاب گیری سریع است. با در نظر گرفتن این موضوع، لنت های ترمز مناسب تا حدودی به سمت تضمین ایمنی رانندگان در جاده ها می روند.

پس آنها چه هستند؟ به عبارت ساده تر، قطعه ای که فشار و اصطکاک لازم را روی روتورهای ترمز اعمال می کند و به خودرو اجازه می دهد تا متوقف شود.

یک توصیف فنی تر توضیح می دهد که چگونه آنها در واقع صفحات پشتی فولادی هستند، با یک ماده مبتنی بر اصطکاک که به سطح آنها متصل است. این اصطکاک برای تبدیل انرژی جنبشی و حرارتی خودرو استفاده می شود.

دو تا از آنها در کالیپر ترمز قرار دارند و سطوح اصطکاک آنها به سمت روتور است. هر زمان که ترمز اعمال می شود، کالیپر این جفت لنت را روی روتور چرخان می بندد و به طور جادویی بسته به فشار وارده، خودرو کند می شود یا کاملاً متوقف می شود.

با این وجود، برای بسیاری، چگونگی و چرایی آن مهم نیست، تا زمانی که لنت ترمز آنها یک MOT سالانه را پشت سر بگذارد. اما انواع مختلف با مدل‌های مختلف مناسب هستند، که باید حتی علاقه راننده‌های معمولی را برانگیزد.

شاید رایج‌ترین لنت‌های ترمز، مدل‌های نیمه فلزی از 30 تا 65 درصد فلز هستند. مواد اضافی می تواند شامل پشم فولادی، سیم و مس در میان دیگران باشد.

پس از نشستن بر روی این عناصر توسط رزین آلی به یکدیگر متصل می شوند. از اینجا به شکل های از پیش تنظیم شده قالب گیری می شوند و در کوره پخته می شوند و در نتیجه دوام بیشتری دارند.