لوله پلی اتیلن 5 اینچ را می توان برای ساخت ماشین کنترلی استفاده کرد

این لوله پلی اتیلن 5 اینچ را می توان برای کاربردهای گرمایش تابشی مسکونی استفاده کرد. اکسیژن و سایر عناصر را از نفوذ و خراب کردن اجزای مکانیکی کلیدی سیستم های گرمایش حفظ می کند.

همچنین ممکن است برای انتقال آب آشامیدنی استفاده شود. همانطور که در تصویر زیر می بینید، خم می شود و سبک وزن است، و استفاده از آن را به یک ماده لوله کشی آسان تبدیل می کند.

فولاد گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ زدگی با روی پوشانده شده است. این نوع لوله در خانه‌هایی که قبل از سال 1960 ساخته شده‌اند رایج بوده و جایگزین لوله‌های سربی برای خطوط آب شده است.

مشکل لوله های فولادی گالوانیزه در نهایت فرسایش پوشش روی است که منجر به زنگ زدگی می شود.
لوله های G.I از ورق فولادی ملایم ساخته شده اند.

اتصال طولی آن از نوع جوش داده شده است. لوله G.I برای تامین گاز، آب یا هر مایع دیگری در داخل ساختمان استفاده می شود.

این نوع لوله ها از قطر 12 میلی متر تا 150 میلی متر تهیه می شوند. آنها را می توان در طول 6 متر یافت. ضخامت دیواره ورق آن بر اساس قطر آنها متفاوت است. پس از تهیه این لوله، آن را در محلول روی غوطه ور می کنند.

آنها ممکن است به راحتی به هم وصل شوند، نخ، برش و خم کردن آنها نیز کار آسانی است. آنها با کمک یک سوکت به هم متصل می شوند. این لوله ها سبک وزن و ارزان هستند. آب های اسیدی و قلیایی روی این لوله ها تاثیر بدی می گذارند.

لوله های فولادی برای انتقال گاز، آب یا مایعات خاص از مکانی به مکان دیگر تحت فشار استفاده می شود. این لوله ها از ورق های فولادی ساخته شده اند. لوله های کوچک دارای اتصالات جوشی در طول هستند که قابل مشاهده نیست.