مردی با فروش پتو نمدی طرح دار به بهترین هتل مارک نیویورک سفر کرد

خوشبختانه امروزه پوست قو فقط نام مستعار این پتو نمدی طرح دار است که به طور سنتی از پوست واقعی از جمله پر ساخته می شد. پوست قو ما یک پتو فلانل با کیفیت است که از 100% پشم بافته شده است و با 6-7 میلی متر ضخیم ترین دسته است.

هنگامی که در پرس های اچینگ استفاده می شود، به طور سنتی در بالای پتوی جلویی قرار می گیرد و فشار و انعطاف بیشتری را برای فرآیند چاپ فراهم می کند.

همانطور که منقبض و منبسط می شود، بیشتر فشار غلتک را می گیرد و در عین حال صفحه چاپ شما را نیز تحت فشار قرار می دهد. به نگهداری کمتری نیاز دارد زیرا رطوبت توسط پتوی فشرده گرفته می شود.

پتوهای فلانل را می توان در پرس هایی غیر از پرس های اچینگ نوع غلتکی نیز استفاده کرد. در حالی که پتو در چاپ برجسته الزامی نیست شما می توانید از یک تخته چوبی یا یک دسته کاغذ استفاده کنید.

از نمد می توان در پرس هایی مانند انواع هیدرولیک و اهرمی دستی برای جلوه خاصی استفاده کرد. بلوک امدادی با یک پتو بین کاغذ و صفحه، فشار بیشتری وارد می‌کنید و متوجه می‌شوید که کاغذ علامت‌های بیشتری می‌گیرد.

اگر علامت‌ها ناقص باشند، گاهی اوقات می‌تواند مشکل‌ساز باشد، با این حال، می‌توانند لمس منحصربه‌فردی را ایجاد کنند و برای برخی از چاپگرها این یک جلوه بسیار مطلوب است.

این پتو با کیفیت دانشجویی ما است که 80% پشم است. بافته نمی شود، بلکه پرس شده است و ضخامت آن تقریباً 5 میلی متر است. ما نمد اقتصادی را برای چاپگران با بودجه و برای استودیوهایی که توسط چندین کاربر استفاده می شود توصیه می کنیم.

مانند پتوهایی که در مدارسی که ساییدگی زیادی در آنها وجود دارد، این پتوها کیفیت خوبی دارند اما به اندازه پتوهای فشرده و فلانل با کیفیت هنرمند دوام ندارند و تمیز کردن آنها سخت تر است که در قیمت آنها منعکس می شود. ce.