ملاک های اصلی برای انتخاب لباس پاییزی

با سرد شدن هوا باید رو به پوشیدن لباس های گرم تر بیاوریم که هر شخص با توجه به خصوصیات ظاهری که دارد می تواند نمونه ای را برای خود انتخاب نماید.

مربا آلبالو

شما برای خرید مربا آلبالو باید توجه داشته باشید که این محصول دارای رنگ خوبی باشد یعنی هنگام خرید باید دقت کنید و بببنید که مربا رنگ سیاه و کدر نداشته باشد.

اسید نیتریک

اسید نیتریک در تماس با بسیاری از فلزات واکنش نشان می دهد و یک اسید بسیار قوی است که خاصیت خوردگی بالایی دارد. این اسید اگر کاملا خالص باشد بی رنگ است و بوی بسیار تند و زننده ای نیز دارد، این ماده قابلیت حل شدن در آب را دارد

ماهی قزل الا

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا ماهی قزل آلا تیغ دارد یا خیر در جواب باید گفت بله ولی باید در نظر داشته باشید که استخوانهای آن با کمک چاقو آشپزخانه راحت از گوشت جدا می شود و برای جدا کردن آن زحمت زیادی را نخواهید کشید.

عطر زنانه

رایحه های متفاوتی از محصولات عطر زنانه در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه افراد انتخاب می گردد هر کدام از این رایحه ها برای یکی از فصلها مناسب هستند به طور مثال در فصلهای گرم مانند تابستان توصیه میشود از رایحه ای سرد و خنک استفاده نمایید و در فصول سرد مانند پاییز و زمستان استفاده از رایحه ای گرم می‌تواند و دلنشینی برای شما ایجاد نماید.