پارچه مبلی سبب رنگ و بو خاص به فضا می شود

چه به دنبال چرم نرم باشید و چه کتانی با ظاهری آرام، پارچه ای که مبل شما با آن روکش شده است، رنگ و بوی اتاق نشیمن شما را خواهد داد.

برای نشستن روزانه در اتاقی که زیاد استفاده می‌کنید، ممکن است پارچه کرپ مازراتی دست‌ساز و مقاوم را با درمان محافظت از لکه ترجیح دهید. چرم مرغوب نیز انتخابی بادوام است.

الیاف مصنوعی بادوام‌ترین الیاف هستند به‌ویژه بافت‌های مسطح بافت از سخت‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین الیاف برای خانواده‌ها هستند، زیرا لکه‌ها را بهتر می‌بخشند و کمتر دچار گیر می‌شوند.

یک مبل چرم طبیعی با افزایش سن و استفاده منظم، کشیده و چروک می شود و شکل و احساس را نرم می کند. هر گونه خط و خش فقط به شخصیت آن می افزاید.

چرم علاوه بر نرم بودن، بادوام و محکم است یک مبل چرمی واقعی به خوبی برای استفاده روزمره قابل استفاده است برای تمیز کردن چرم، فقط از یک پارچه کمی مرطوب استفاده کنید.

یک مبل چرم واقعی معمولاً دو برابر قیمت یک مبل چرم مصنوعی قیمت دارد پارچه لحاف تشک عروس جدید اما می تواند تا چهار برابر بیشتر دوام بیاورد.

از جنبه منفی، مبل‌های چرمی هنگام اولین بار نشستن در زمستان می‌توانند احساس سردی داشته باشند و در تابستان گرم و چسبناک می‌شوند.

پشم بافت و گرما به ارمغان می آورد و به طور طبیعی نرم است  پارچه مازراتی هنگامی که یک مبل پشمی برس زده می شود، ظاهر و احساسی نمدی خواهد داشت.

هر ترکیب پشمی به طور طبیعی باعث ایجاد انباشته شدن و جوشاندن می شود، بنابراین نیاز به نگهداری کمی دارد.

مبل های کتان نخی معمولاً معمولی و آرام به نظر می رسند پارچه مبلی آنها دارای چین های طبیعی هستند که به مرور زمان نرم می شوند. مانند پشم، سطح ممکن است به مرور زمان در مکان هایی که به طور منظم با پارچه های لباس شما تماس دارد شروع به کدر شدن یا “قرص” کند.

پارچه های بافته شده به خصوص بادوام هستند، بنابراین اگر مبل شما به طور مرتب توسط کودکان یا حیوانات خانگی بالا می رود و بر روی آن می چرخد، انتخاب خوبی هستند.

  • منابع:
    1. Sofa buying guide: how to buy the best sofa
  • تبلیغات: 
  1. چرم از چه چیزی تشکیل شده است ؟
  2. همایش کارآفرینان که دچار اتفاقات شده است!!!
  3. انواع فرش ایرانی
  4. پرونده تولید شیشه دوجداره در ترکیه بسته شد