پودر گوشت روز غذای مخصوص زندان اوین می باشد

علاوه بر این، در یک پودر گوشت روز مطلوب است که فیبر گوشت به ذرات بسیار ریز تقسیم شود. مشخص شده است که در استفاده از گوشت‌های خشک پودری که قبلاً برای بیمارستان‌ها برای بیماران بیمار و در حال نقاهت تولید می‌شد.

هنگامی که از پودر گوشت برای تهیه آبگوشت یا چای استفاده می‌شود، ذرات گوشت تمایل دارند در گلو بچسبند یا حداقل چنین احساسی ایجاد کنید و در گلو احساس زبری ایجاد کنید که انگار گوشت حاوی شن است.

این امر باعث ایجاد سرفه می شود و در غیر این صورت قابل اعتراض است، به طوری که این گونه فرآورده های گوشتی توسط پزشکان و متخصصان تغذیه در بیمارستان ها و موارد مشابه مورد انتقاد و تبعیت قرار گرفته اند.

روند افشا شده در این درخواست بهبودی نسبت به آنچه در درخواست مشترک ارائه شده توسط جان سی. مکلاچلان و متقاضی در 11 اوت 1922، S. N. 581,056 فاش شده است.

در این فرآیند، گوشت پس از آسیاب شدن تا شرایط خوب با آب رقیق شد و سپس مخلوط در دستگاه آسیاب یا آسیاب بسیار ریز خمیر یا آسیاب شد.

مشخص شده است که در چنین خمیرسازی یا آسیاب ریز مخلوط، گرم شدن اغلب اتفاق می افتد و طعم گوشت تحت تأثیر نامطلوب قرار می گیرد.

عطر و طعم گوشت توسط عصاره های محلول موجود در آن وجود دارد و این تأثیر گرما بر روی این اجزای گوشت است که بر طعم آن تأثیر می گذارد.
بنابراین هدف این اختراع است. t0 فرآیندی را فراهم می کند که در آن فیبر گوشت می تواند به حالت بسیار خوب آسیاب شود و پودر گوشتی تولید شود که طعم و عطر اصلی گوشت را حفظ کند.

یکی دیگر از اهداف اختراع ارائه چنین فرآیندی است که در آن گوشت ابتدا آسیاب می شود و سپس رقیق می شود تا ذرات محلول در آن حل شوند و پس از آن فیبر از مواد استخراجی جدا می شود.