پوشیدن کفش پاشنه بلند توسط بسیاری از زنان

کفش های پاشنه بلند (پاشنه بلند) اغلب توسط بسیاری از زنان پوشیده می شود و بخش مهمی از هویت جنسی زنانه را تشکیل می دهد.

موارد اجبار صریح و ضمنی به پوشیدن کفش مجلسی پاشنه بلند مورد توجه قرار گرفته است. مطالعات و بررسی های قبلی شواهدی را ارائه کرده اند که نشان می دهد کفش های پاشنه بلند برای سلامتی مضر هستند.

با این حال، پایه شواهد تکه تکه باقی می ماند و هیچ مروری هم ادبیات اپیدمیولوژیک و هم بیومکانیکی را پوشش نداده است.

علاوه بر این، هیچ مروری مزایای روانی-جنسی را که زمینه اساسی در درک چالش سلامت عمومی کفش مجلسی دخترانه هولوگرامی را ارائه می دهد، در نظر نگرفته است.

ما در ابتدا همه مقالات مروری با هر طرحی کفش اسپرت دخترانه پاپیونی را شناسایی کردیم که مزایای روانی-جنسی یا اثرات منفی سلامت عضلانی-اسکلتی کفش‌های پاشنه بلند را ارزیابی می‌کردند، دومی به هر دو دیدگاه اپیدمیولوژیک و بیومکانیکی نگاه می‌کرد.

ما به‌علاوه مطالعات اولیه اضافی را در زمینه‌هایی که قبلاً بررسی نشده بودند یا در آن‌ها کمبود آشکار شواهدی مشاهده شده بود، در نظر گرفتیم. داده ها بر روی فرم های استاندارد استخراج شد. بررسی دوم  کفش مجلسی مردانه متناسب انجام شد.

در مجموع 506 رکورد منحصر به فرد شناسایی شد، 27 نشریه متن کامل غربال شد و 20 نشریه (7 بررسی و 13 مطالعه اضافی) در ترکیب شواهد ما گنجانده شد.

به روزترین بررسی اپیدمیولوژیک شواهد واضحی از ارتباط بین سایش پاشنه بلند و هالوکس والگوس، درد اسکلتی عضلانی و آسیب شخص اول ارائه می دهد.

مجموعه بررسی های بیومکانیکی شواهد روشنی از تغییرات نشان دهنده افزایش خطر این پیامدها و همچنین آرتروز است که هنوز توسط مطالعات اپیدمیولوژیک اثبات نشده است.

هیچ بررسی در مورد مزایای روانی-جنسی وجود نداشت، اما هر پنج مطالعه اصلی شناسایی شده شواهدی از افزایش جذابیت و/یا تأثیر بر رفتار مردان مرتبط با پوشیدن پاشنه بلند ارائه کردند.

  • منابع:
    1. The 2016 HIGh Heels: Health effects And psychosexual …
  • تبلیغات: 
    1. با این کارها می توانید ثروت آفرین باشید!
    2. رنگی که سرما را از خود عبور نمی دهد
    3. کشف منبع طلا در یک روستای دورافتاده!
    4. قیمت چکش در بازار ابزار صعودی شد