چسب حرارتی تایوانی با استفاده از مواد فسیلی درست می شود

ما بهترین اسلحه‌های چسب حرارتی تایوانی موجود در بازار را آزمایش کردیم تا به شما کمک کنیم تا برای نیازهای تعمیر و کاردستی خانه خود بهترین تفنگ را انتخاب کنید.

چه در حال خرید اولین تفنگ چسب خود هستید و چه آماده ارتقاء به یک مدل رده بالاتر هستید، به خواندن ادامه دهید تا نحوه بررسی این ابزارها را بیاموزید و بدانید که چرا ما مدل‌های زیر را به عنوان بهترین مدل‌ها برای اکثر صنایع دستی و دست سازها انتخاب کردیم.

هر یک از برترین‌های زیر پس از بررسی عمیق بازار و بررسی کامل محصول انتخاب شدند. دمای پایین یک تفنگ چسب در دمای پایین، چسب را تا حدود 250 درجه فارنهایت گرم می‌کند.

اگرچه تفنگ چسب هنوز در نوک آن بسیار داغ می‌شود، اما استفاده از آن ایمن‌تر است و احتمال سوختگی تصادفی آن نسبت به ابزارهایی با دمای بالا کمتر است.

تفنگ های چسب دمای پایین فقط برای استفاده با چسب های با دمای پایین طراحی شده اند که دارای پایه سیلیکونی هستند که به راحتی در دماهای پایین تر ذوب می شوند.

این نوع تفنگ چسب برای پروژه های سبک مانند ساخت زنجیر کاغذی و اسکرپ بوک مناسب است. همچنین ابزار انتخابی برای کاردستی های دوستدار کودک است، اما کودکان همچنان باید هنگام استفاده از هر تفنگ چسب، نظارت بزرگسالان را داشته باشند.

دمای بالا: تفنگ‌های چسب با دمای بالا با رسیدن به دمای تقریباً 380 درجه فارنهایت، می‌توانند انواع مختلفی از چسب‌ها را ذوب کنند، از جمله آن‌هایی که حاوی ترکیبات ترموپلاستیک، پلیمرها و مواد اکریلیک هستند.

یک پیوند قوی روی پلاستیک، چوب و حتی فلز ایجاد می‌کنند. نکته منفی این است که چسب فوق‌العاده داغ در صورت لمس کردن در حالی که هنوز داغ است، بیشتر می‌سوزد یا تاول می‌زند.