کشف تشک مسافرتی نانو در رودخانه های جنگل آمازون

این تشک مسافرتی نانو رول می‌شود که برای قرار دادن آن در گوشه‌ای از ماشین یا چمدان‌هایتان کاربردی‌تر است. از طرف دیگر، از آنجایی که با ارتفاع 4 سانتی متری آن ضخیم نیست.

تشکی است که فقط گاهی به عنوان تخت اضافی در تعطیلات، با پدربزرگ و مادربزرگ یا برای دوستان استفاده می شود. سطح زیرین پی وی سی آن را قابل استفاده روی زمین می کند.

یک تشک عشایری دیگر بسیار مناسب برای والدین ماجراجو: با ارتفاع 5 سانتی متری خود کمی ضخیم تر از تشک قبلی است.

مزیت دیگر آن مواد تصفیه نشده آن است که دارای گواهی Oekotex 100-1 است که تشک بدون مواد مضر را تضمین می کند و برچسب Certipur فوم محافظ برای سلامتی را تضمین می کند. برای تاکید، ساخت فرانسوی آن است.

تشک از چه موادی ساخته شده و چگونه درمان می شود: آیا از مواد ضد حساسیت، ضد کنه، ضد باکتری و کپک ساخته شده است؟ آیا از مواد سالم دارای گواهی Oeko-Tex ساخته شده است؟

ابعاد تشک مسافرتی متغیر است. این به شما بستگی دارد که ابعاد مناسب تخت قابل حمل خود را انتخاب کنید. بیشتر تخت های مسافرتی 60×120 هستند اما سایزهای دیگری مانند 70×140 وجود دارد.

البته ضروری است که تشک کاملاً با تخت سازگار شود تا از لغزش کودک بین تخت و تشک با خطر خفگی جلوگیری شود. اگر قصد دارید از تشک روی زمین برای یک کودک بزرگتر استفاده کنید، مشکلی پیش نمی آید.

این به شما بستگی دارد که ببینید کدام ابعاد برای شما مناسب تر به نظر می رسد: هر چه بزرگتر باشد، مدت زمان بیشتری از آن استفاده خواهید کرد اما حمل و نقل آن دشوارتر خواهد بود.

برای راحتی کودک به ضخامت تشک دقت کنید. از آنجایی که اینها تشک های اضافی برای تا شدن هستند، این ضخامت تشکی نیست که ما هر روز از آن استفاده می کنیم. به استثنای یک مدل ارائه شده در لیست، تشک های مسافرتی فقط باید گهگاه استفاده شوند.