کفش اسپرت چرم را می توان برای در مان میخچه پا استفاده کرد

نگاهی به کفش اسپرت چرم خود بیندازید چرم؟ ما اینطور فکر می کردیم. در واقع، ما شرط می بندیم که اکثر کلکسیون کفش شما از انواع مختلف چرم ساخته شده است.

از غلات کامل گرفته تا جیر دوشاخه، این پوست ها و پوست های برنزه قابل اعتماد، شیک و مقاوم هستند. اما، علیرغم اینکه مواد طبیعی سختی هستند، هنوز به سطح خاصی از مراقبت نیاز دارند.

کفش های چرمی شما چه چکمه، چه بروگ، چه کفش کتانی یا دمپایی باشند، نیاز دارند که از آنها مراقبت کنید. تمیز کردن و تهویه مطبوع دو مرحله ساده هستند.

اما مراحلی که می توانند طول عمر لوفرهای شما را چندین سال افزایش دهند. بنابراین بند کفش های خود را باز کنید، به آنها عشق نشان دهید و روی بهترین ها در مراقبت از کفش سرمایه گذاری کنید.

اولین و مسلماً مهمترین مرحله در مراقبت از کفش هایتان ساده است: تمیز نگه داشتن آنها. اما بسته به نوع چرمی که کفش شما از آن ساخته شده است، روش تغییر می کند.

سام گیل، مدیر فروشگاه Duke & Dexter می گوید: «کفش های چرمی مانند یک ماشین کاملاً جدید هستند. “با آنها خوب رفتار کن و آنها لطف خود را بر می گردانند.

به همین دلیل است که مراقبت از چرم عملی است که نمی توانید از آن غافل شوید. چرم را هر چه که باشد، با تمیز کردن سریع آن با یک برس نرم، مطمئن شوید که بدون گرد و غبار و کثیفی است.

در مرحله بعد، اگر چرم روکشی دارد، از یک صابون ملایم و یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن سطح کفش استفاده کنید. از استفاده از اسفنج خودداری کنید، زیرا بسیاری از آنها حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند به بیرون نفوذ کنند و بر روی چرم تأثیر منفی بگذارند.

اگر چرم ناتمام است، از صابون زین استفاده کنید. به آرامی کف ایجاد کنید و به آرامی روی کفش های خود بمالید و مطمئن شوید که اضافی آن را پاک کنید.