کودکی با خوردن مایع دستشویی غلیظ جانش را از دست داد

ضد عفونی کننده کف مایع دستشویی غلیظ سریعتر از ژل ها خشک می شود و دست ها را تمیز می کند. قوام مایع ضدعفونی‌کننده‌های کف کننده دست اجازه می‌دهد آن را در انواع ظروف از جمله دستگاه‌های نصب دیواری پخش کنید.

ضدعفونی‌کننده‌های مایع دست‌ها را مسدود نمی‌کند و این روش تحویل ایمن‌تر است. به این دلایل، ضدعفونی کننده کف مایع دست یک روش تحویل ایده آل است.

ضد عفونی کننده کف مایع دست بدون الکل کاملاً برعکس ضدعفونی کننده های دستی با آب و صابون یا الکل است. ماده موثره تایید شده در ضدعفونی کننده دست بدون الکل، بنزالکونیوم کلرید است که به طور طبیعی برای پوست ملایم است.

90 سال است که در صنعت ضدعفونی کننده استفاده می شود. یک ترکیب آمونیوم چهارتایی است که به عنوان یک نمک آلی طبقه بندی می شود.

اگرچه می توان آن را نیز سنتز کرد. استفاده مکرر از BZK در ضدعفونی‌کننده‌های دست بدون الکل، پوست را نرم می‌کند، نیش نمی‌زند، غیرسمی است و سازگار با محیط زیست است.

در اوایل سال 2020، شرکت استفاده بیش از حد اجتناب ناپذیر از صابون، آب و الکل را در پروتکل های بهداشت دست تشخیص داد.

این شرکت خط کاملی از ضدعفونی‌کننده‌های مرطوب‌کننده دستی بسیار مؤثر، با ماندگاری طولانی‌مدت و بدون الکل و ضدعفونی‌کننده‌های پیشرفته دست را به‌عنوان جایگزین برای مردم در سراسر جهان تولید کرده است.

ضدعفونی‌کننده‌های دست احساس سوزش نمی‌کنند و ضدعفونی‌کننده کف‌کننده دست مایع مرطوب‌کننده پیشرفته حاوی BZK به‌طور طبیعی در برابر آن ملایم است.

پوست با استفاده مکرر ضدعفونی‌کننده‌های دست با فرمول‌های مایع مبتنی بر آب حاوی آلوئه‌ورا و سایر پروتئین‌های ملایم ابریشم که رطوبت را جبران می‌کنند.

احساس طراوت و نرمی را به پوست می‌دهند.پیشرفت علمی در پشت مایع کف‌دار بدون الکل، ضد عفونی‌کننده‌های پیشرفته دست و دستمال‌های ضدعفونی‌کننده طبیعی، لایه‌ای میکروسکوپی و نانو نازک از محافظت در برابر میکروب‌ها را فراهم می‌کند.