در هند از دفتر 100 برگ ساده دولتی برای غذای حیوانات اهلی استفاده می کنند

محتویات دفترچه ها و دفتر 100 برگ ساده دولتی فوق برنامه عمدتاً بر اساس معیارهای انضباطی مرتب شده اند که نشان دهنده طبقه بندی قوی بین مقوله های دانش است.

یعنی اجازه نمی دهد ابهام روابط احتمالی بین آنها در نظر گرفته شود. این واقعیت که ناشران نام‌های انضباطی را برجسته می‌کنند، طراحی محصولاتشان توسط معلمان یا مطابقت آنها با برنامه‌ها نشان می‌دهد که این معیارها در انتخاب خانواده‌ها مشارکت دارند.

از یک سو آنها نقاط عطف روشنی را تشکیل می دهند به ویژه برای خانواده های طبقه کارگر که با مدل عملکرد بهتر شناخته می شوند و از طرف دیگر آنها را به آنها نگاهی اجمالی از امکان فعالیت خارج از مدرسه در تداوم می دهد.

از کلاس بنابراین، فضای خانواده باید زودتر به عنوان مکانی ممکن برای اولین فرهنگ‌پذیری انضباطی در نظر گرفته شود.

این مشاهدات تأثیرات احتمالی اسکنر را در گردش کودک خردسال بین هر یک از فضاهای اجتماعی شدن زیر سوال می برد، این فرهنگ پذیری انضباطی در خانه های آنها در تضاد با شیوه های آموزشی مهدکودک معاصر است.

5 به طور خلاصه، برای تشریح یک پاسخ به سؤال ما، یعنی اینکه آیا دفترچه‌های مهدکودک معیارهای واضحی را ارائه می‌دهند که با همه خانواده‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.

نام رسانه‌هایی که والدین در خانه استفاده می‌کنند با رسانه‌هایی که توسط معلمان اعلام شده است مقایسه می‌شود. نظرسنجی ما با پرسشنامه و با دسته‌بندی‌ها مقایسه می‌شود.

در متون رسمی مقرر شده است. در یک رویکرد جامعه‌شناختی، تحلیل ما بر درجات مختلف سخت‌گیری محدودیت‌های بین مقوله‌های دانش و تغییرات آن‌ها با توجه به شیوه‌های ادراک و ساختارهای انضباطی کنشگران اجتماعی تمرکز می‌کند.

که هدف کل آن شناسایی تأثیرات متمایز اجتماعی پویش‌ها است. بین فضاها و زمان های اجتماعی شدن کودک خردسال در مدرسه. آگاهی انضباطی