عدس قرمز در بارداری موجب ریزش مو در خانم ها می شود

عدس قرمز در تامین ویتامین B برتری دارد. آنها سرشار از ویتامین B6، اسید پانتوتنیک و تیامین هستند. و عدس قرمز پخته شده دارای 358 میکروگرم ویتامین B9 است که به نام فولات نیز شناخته می شود.

خوردن تنها یک فنجان عدس قرمز در بارداری پخته شده در روز 90 درصد از 400 میکروگرم فولات مورد نیاز روزانه بزرگسالان را تامین می کند. فولات در سنتز گلبول های قرمز و DNA برای کمک به متابولیسم انرژی ضروری است.

مردان به ۸ میلی گرم از این ماده معدنی نیاز دارند، بنابراین یک فنجان عدس قرمز ۸۲ درصد از نیاز روزانه مردان را تامین می کند. از سوی دیگر، زنان به 18 میلی گرم آهن نیاز دارند.

بنابراین یک فنجان عدس قرمز پخته شده 37 درصد از مصرف روزانه توصیه شده این ماده معدنی را برای زنان تامین می کند. عدس قرمز نه تنها سرشار از ارزش غذایی است.

بلکه برای پختن خورش ها و سوپ های عالی بسیار مناسب است. عدس قرمز فواید سلامتی فوق العاده ای مانند بهبود سلامت پوست و کمک به کاهش وزن دارد.

بارداری در زنان همیشه آسان نیست، به خصوص اگر مادران مواد مغذی کافی برای اطمینان از بارداری ایمن و سالم را نداشته باشند.

عدس قرمز سرشار از ویتامین B9 است که حاوی اسید فولیک است که رشد سالم مغز را تضمین می کند و از هرگونه نقص مادرزادی مانند اسپینا بیفیدا جلوگیری می کند.

به همین ترتیب، زنان بارداری که در طول بارداری خود مکمل این ویتامین هستند، احتمال زایمان زودرس کمتری دارند. کمبود آهن یکی از دلایل سطوح پایین انرژی است. آهن جزء ضروری هموگلوبین است که به گلبول های قرمز خون کمک می کند تا به درستی اکسیژن رسانی کنند.

کمبود آهن یکی از دلایل سطوح پایین انرژی است. آهن جزء ضروری هموگلوبین است که به گلبول های قرمز خون کمک می کند تا به درستی اکسیژن رسانی کنند.