مردی با استفاده از پارچه مبلی نخی یک گلدان می سازد

سپس 12 نوع که در نمودار بالا قرار دادیم برای مبل ها و پارچه مبلی نخی به خصوص چرم و ابریشم، به خوبی کار می کنند. هر دو متریال ظاهری منحصر به فرد به اتاق می بخشند و آنها را با کلاس بالا، پیچیده و آماده برای بحث بزرگسالان می کند.

متأسفانه، این مواد ممکن است گران باشند، مانند مخمل که به هر اتاقی که در آن استفاده می شود ظاهری سلطنتی می بخشد. به جز چرم، باید مراقب این مواد باشید زیرا می توانند به راحتی آسیب ببینند.

کتانی چیزهای زیادی دارد اما برای استفاده روزمره یا ترافیک مناسب نیست. وقتی خیس می شود قوی تر می شود اما نسبتاً به راحتی کثیف می شود.

مواد پنبه‌ای همیشه خوب هستند زیرا نشت‌ها را جذب می‌کنند و اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر رنگ داشته باشید، می‌توانند به راحتی رنگ شوند.

مواد مصنوعی نیز خوب هستند و جنبه های مثبت زیادی در مورد آنها دارند. با این حال، آسیب پذیری اصلی آنها این است که می توانند بسیار قابل اشتعال باشند. وقتی خانه ای پر از بچه دارید، خوب نیست.

در نهایت، وینیل خوب است زیرا برای جایگزینی چرم طراحی شده است. ظاهر آن متریال عالی دارد اما هزینه آن نیست. همچنین تمیز کردن آن آسان است.

در برابر کثیفی مقاوم است و باید برای شما مدت طولانی دوام بیاورد. تمام خواصی که پارچه روکش مبل دارد را دارد. سپس، جایگزین چرم مصنوعی نیز محبوب است زیرا صاحبان خودرو می توانند با نیمی از قیمت ظاهری چرم پیدا کنند.

این مواد بسیار بادوام هستند و همچنین به دلیل خوب و نرم بودن معروف هستند. سپس پارچه‌های روکش پارچه‌ای برای خودروها وجود دارد که مدل‌های ارزان‌تر خودرو در آنها وجود دارد.

در اینجا از نایلون و سایر مواد مصنوعی استفاده می شود و در صورت استفاده زیاد به خوبی مقاومت می کنند. پارچه های پارچه ای مورد استفاده در اتومبیل ها نیز می توانند از الیاف طبیعی استفاده شوند.

این مواد مانند الیاف طبیعی مورد استفاده در سایر قسمت های خانه شما عمل می کنند. همچنین پارچه های طراحی شده ای وجود دارد که برخی از صاحبان خودرو می خواهند روی صندلی ماشین خود داشته باشند.