پارچه مبلی لمسه با قدمت 1000 ساله در اهرام ثلاثه مصر کشف شد

به طور کلی، کارشناسان توصیه می کنند با تصمیم گیری در مورد شرایط عملکرد مبلمان روکش، شروع به انتخاب اثاثه یا لوازم داخلی کنید. اولین سوالی که باید پاسخ داده شود این است که مبل در کدام اتاق قرار خواهد گرفت.

دوم ترجیحات برای پارچه مبلی لمسه رنگ ها، بر اساس سبک کلی داخلی است. به عنوان مثال، اگر می خواهید مبل های تاشو را با رنگ های روشن بخرید.

پس به اثاثه یا لوازم داخلی نیاز دارید که مراقبت از آن تا حد امکان ساده و پر زحمت باشد. مراقبت صحیح کلید حفظ زیبایی و جذابیت پارچه های مبلمان است.

برای مثال، مقیاسی برای مقاومت پارچه ها در برابر نور خورشید از 1 (مقاومت کم) تا 8 (مقاومت عالی) وجود دارد و برای مبلمان منزل، شاخص های 4+ بهینه در نظر گرفته می شود.

بنابراین، اگر مبل های اداری یا خانه را دقیقاً در مقابل پنجره های پانوراما رو به سمت آفتاب قرار ندهید، نیازی به استفاده از اثاثه یا لوازم داخلی گران قیمت با بالاترین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیست.

زمان آن فرا رسیده است که از تئوری به عمل بروید و با خواص و ویژگی های خاص مواد پرطرفدار اثاثه یا لوازم داخلی آشنا شوید.

پوشش کل محدوده آنها غیرممکن است، بنابراین ما روی آن دسته از گزینه هایی تمرکز خواهیم کرد که به دلیل عملکرد عالی، قطعاً در فروش پیشتاز هستند.

در این فصل، این پارچه‌ها یکی از شیک‌ترین پارچه‌ها به حساب می‌آیند، تا حدی به دلیل محبوبیت سبک اکو، اما عمدتاً به دلیل شایستگی‌ها و بی‌تفاوتی خاص در مراقبت.

این یک پارچه نسبتا متراکم، اما بافت نرم از بافت درشت یا نازک (میکرو گانی) است که شباهت خاصی به کرباس دارد. اثاثه یا لوازم داخلی ممکن است عمدتاً از الیاف طبیعی تشکیل شده باشد، اما با افزودن اجباری الیاف مصنوعی.