پالت پلاستیکی 110*130 را می توان برای ساخت قطعات شاتل فضایی استفاده کرد

اگر اغلب اقلامی را حمل می‌کنید یا از پالت پلاستیکی 110*130 در انبار استفاده می‌کنید، سرمایه‌گذاری روی پالت‌های بادوام با طول عمر بیشتر منطقی است.

پالت های پلاستیکی را می توان برای مدت طولانی بدون سایش زیاد استفاده کرد. این با پالت چوبی بسیار متفاوت است. به منظور حفاظت از محیط زیست و کاهش هزینه های عملیاتی، پالت های پلاستیکی قطعا بهتر از پالت های چوبی هستند

سطح صاف پالت پلاستیکی را می توان به راحتی و به طور کامل بین استفاده تمیز کرد. از آنجایی که پالت های پلاستیکی رطوبت را جذب نمی کنند.

بر خلاف مشکلات رایج پالت های چوبی مانند آسیب حشرات، پوسیدگی و بوی خاص هستند. بنابراین پالت های پلاستیکی برای صنایعی با الزامات نظارتی و بهداشتی مانند صنایع غذایی، صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی و صنعت نوشیدنی مناسب هستند.

اگر نیاز به حمل و نقل محصولات دارید، نیازی به استفاده از پالت های پلاستیکی برای پرداخت هزینه های حمل و نقل و جابجایی زیادی مانند پالت های چوبی ندارید.

در صورت استفاده از پالت های پلاستیکی می توانید وزن پالت های پلاستیکی را حدود 30%-35% از پالت های چوبی کاهش دهید، بنابراین 35% هزینه حمل و نقل کمتری را پرداخت خواهید کرد.

مزیت اصلی پالت های پلاستیکی نسبت به پالت های چوبی، آشیانه بودن آنهاست. پالت‌های تودرتو معمولاً دارای کفی نه فوتی هستند که می‌توان آن‌ها را در پالت‌های دیگر قرار داد و باعث صرفه‌جویی در فضای با ارزش انبار می‌شود.

با توجه به ساختار پالت پلاستیکی فرآیند قالب گیری یک تکه است. این امر خطر خرابی تجهیزات تحت بار سنگین را کاهش می دهد. بر خلاف پالت های چوبی، پالت های چوبی به میخ، تراشه و تخته های خرد شده نیاز دارند.

این ابزار کارمندان شما را در محل کار خطرناک تر می کند. بنابراین استفاده از پالت های پلاستیکی محیط کار ایمن تری خواهد داشت.

پالت های پلاستیکی از مقررات ISPM-15 عملیات حرارتی و بازرسی های مختلف در مبادی ورودی بین المللی مستثنی هستند. بنابراین می توانید در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.